Mitologii și versiuni alternative

Scris de • 14 September 2015 • in categoria

Titlu: Civilizații dispărute și secrete ale trecutului
Numar pagini: 296
ISBN: 978-606-8309-92-7

O colecție de întrebări provocatoare despre istorie, știință, mitologie etc. și o serie de răspunsuri alternative.

Artefacte, enigma, Atlantida, Edenul, extratereștrii, egiptenii și numeroasele alte „ghicitori” ale devenirii pământene se amestecă în acest volum. Civilizații dispărute și secrete ale trecutului este acel gen de carte pentru cei curioși, deschiși spre interpretări și versiuni alternative ale scrierilor „oficiale”, toate luate, bineînțeles, cu distanța critică și o doză sănătoasă de scepticism. De la temple, paradisuri pierdute, zei și piramide, până la Pentagon, OZN-uri și titani, autorii expun teorii care de care mai îndrăznețe, încercând să prezinte totul dintr-o nouă perspectivă.

Cum eu sunt un om curios și îmi place să îmi imaginez „istorii” diferite, să mă joc cu enigme, să speculez, mi-am lăsat mintea antrenată de autorii care consideră că fără trecut nu putem avea un viitor. Că ei văd trecutul plin de mistere aproape supranaturale și frizează adesea „teoriile conspirației” nu m-a deranjat, pentru că nici nu aveam alte așteptări de la acest volum. Este acel tip de scriere care îți oferă un alt mod de petrecere a timpului, de genul „dar dacă?”.

Fiecare capitol deschide o nouă dilemă, oferind, de altfel, numeroase date, documente, surse neștiute, pe care le interpretează într-o manieră nouă – cu titluri precum Culturile OZN: o scurtă istorie a religiei, Ipoteza intervenției AB: Adevărul din spatele miturilor sau Specia mixtă: extratereștii din Antichitate și evoluția omenirii , autorii se lansează în lungi speculații despre întrebări care au marcat umanitatea precum rolul piramidelor, viața extraterestă, originea oamenilor, civilizații dispărute, continente dispărute etc.

O lectură simpatică, pop science dacă vreți, de citit în vacanță sau când aveți timp de omorât, pentru un alt fel de entertainment.

Analiza documentată, speculațiile care nasc întrebări.

Riscul de a cădea într-un limbaj obscur al „conspirațiilor”.